Snus och snark

> Nu ska jag ta och sätta igång en film,
blir min Favorit " Lilla jönssonligan och cornflakes cuppen" 
sen blire å sova, i morgon ska jag göra skit god mat,
fyllda bröd med köttfärs och vitlök, kommer dock gå åt 10 limpor ? 
haha men sak samma huvudsaken är att det blir gott hur som helst,

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att vara sjuk
lagat middag med Camilla, och sen har vi kollat på tv
hela dagen, blev Paris hilton my new Bff, och sen två 
avsnitt av Gordons Hell kitchen, mycket trevligt, 
sen äre snack om Demostration på lördag
vi ska typ dyka upp eller hur det nu blir iaf kolla på =) 
aja, nu ska jag skriva lite i min andra blogg
vi hörs allihopa sov gott, tjingtjonblogg ! /nadia

btw, jag vet att ingen läser denna blogg men whatever ;D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback