Sluta bråka om du vill ha nått betyg ?

Tjillevippen 

Shit nu vare ett tag jag skrev här, men nu ska jag börja 
blogga i den här så ni får veta vad som händer denna veckan
då jag bor hos frida, å vi båda har datorer med våra supersnabba
mobilabredband, haha toppen :) 

igår sov jag hos frida i byske, vi var en sväng på
campingen träffade lite boys från byske så vi satt å 
spelade " löjliga familjen " , å en massa annat mycket trevligt
sen for vi hem typ gjorde ine så mycket, sen sov vi

blev väckta kl 7 i morse å jissus säger ju jag. 
sen for vi till stan , med frida's packning såg det ju
ut som om vi hade varit på semester, haha så jag gick
å sa att vi har just kommit hem från PARIS. haha
sen så när vi var på väg hem från ica så 
säger jag " ja men då far vi å jobbar nu då " 

haha . jaa det är knasigt, 
vi har suttit på stan en stund nu riktigt härligt väder
har huvudvärk, för först ösregnar det, sen åskar det
å nu är det strålande sol.. 

aja skriver väl sen igen 


puss å kram / Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback