Long time

Hejhej, känns som det var evigheter man skrev i denna blogg,
men nu äntligen, haha har just fixad en " schysst" header
som jag hoppas duger tills jag har orken att fixa en snyggare,
jag vet att det inte har skrivit så mycket i denna blogg,
varför vet jag faktiskt inte, men kanske dags att börja 
uppdatera den nu eller ? , aja hur som helst
så är kl snart halv 2 och min lillebror ska få låna min dator
för jag ska sova, är jävligt sjuk också, tur att febern har börjat 
gå ner , men det är nog tack vare alvedonen jag tog innan
jag satte igång en film, känns som det är väldigt mycket
jag vill ha sagt men ändå inte, känns askalas sjukt, 
men nu ska jag börja skriva i denna bloggen igen också,
its toppen on the snobben, hur som helst så vet jag också
att den enda som har varit " aktiv " eller uppdaterat kanske jag ska säga
är frida, hon håller linnetlinne i liv, inte många som klarar av det,

men men, aja nu säger jag godnatt och Frida
jag hoppas du är nöjd över headern, haha snygging
aja godnatt sov gott allesammans / Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback