vad gör jag vaken ?

hejhej på er :P,
sitter vaken just nu, hahaha, för vi satt och såg "det"
eller vi kan ju börja med att vi skulle se filmen,
när danne och Nicke bjöd in en skum kille,
haha han var 25 år och kom från årsta eller va det heter i stockholm,
han var sjukt rolig satt å sjöng massa snoop doog och Ken ring låtar
tror inte jag slutade skratta, sen skulle nicke kicka ut jävlen
och det var roligt som faan, nicke skulle ta sina glasögon från hans skalle
då sa han " ah det är lugnt, det är du som är skallig " , haha fifan va kul.
sen så doppa han chipsen i glassen och dräggla sönder, haha ah han var skön,
sen satte vi igång "det" clown jävel fyfan vad jag hatar clownar å så ska vi se
en skräckfilm med just clownar, lycka till tänkte jag då,
men det går jag skrek lite i början men ja, å nu for
danne robin och nicke iväg till statoil för å köpa cigg
så jag sitter här å väntar på att dom ska komma tillbaka så vi kan fortsätta
se film jäveln och sen så jag kan få sova, hahahaha

och nu ska jag berätta för en sak för Simon
som kommenterar med Sigge eller vad han skrev
att när det inte står "/Nadia" så är det inte jag som skriver
för det är frida för hon är sääämst på att märka ut vem det är
så skyll inte på mig jag märker alltid ut mittnamn :)

Nej hoppas alla hade en trevlig kväll å blev skjuta i skallen
av en raket för jag tog avstånd som vanligt, jag hatar raketer,
och är livrädd för att få en i skallen, och endel av raketerna
vi sköt for åt mitt håll så jag backa ut på vägen å sprang
inte s¨intressant nej men hahaha,

Vi har haft underbart roligt ikväll.
har ingen röst för allt sjungande skrikande å skrattande
en massa skrikande på folk och Holuholu hahaha,
skrämde lite folk också för den delen.,
gosh., haha nä nu orkar jag inte skriva mer hahah pusshej / N A D I A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback