Tjena!

nu kommer min kära kollega in genom dörren
efter att ha sprungit ifrån min granne :P haha
Ja idag vid 16.00 ungefär gick jag och Nadia
över till min granne och Nadia gick hem till mig
igen och satte sig vid datorn, jag fick en öl av min
söta grannes kompis som nu för tillfället har väldigt
ont. Vi drack och spela gh och bara myste.. Jag gick
hem till Nadia, haha dom tre meterna det är mellan
mig och min granne, haha ... jag har skrattat igen
en hel kväll med min granne, jag älskar att vara med
min granne! aja, jag och Nadia gick ut på Calles och
vi sjöng och drack och skrattade, jag hade iaf skit kul.
Sen ringde min underbara söta lillasyster och pratade
med mig i säkert en halvtimme.. rå söt! Sen prata jag
med min x låsas mamma... i love them!! Aja, vid halv 1
så drog jag, micke, jossan, john, Nils och den äckliga
gubben, haha han följde efter oss hela kvällen:.. HALLÅ?
tänkte då iaf jag! inte roligt att ha han efter oss hela kvällen


Till olles och chilla där, sen blev det hemgång, mycket
skönt., men först nu har jag kommit hem typ.. har varit
hos grannen och skrattat och myst.. hahaha och hej och
hå så gick min grannes kompis hem till mig och la sig i
min säng och somnade, så vi körde swipelswipel haha
en sån där damsugare som är på reklamen haha...
sån körde vi på han, ner upp fram och bak.. sen hämtade
vi grannens vanliga damsugare och han som sov han
slogs och haha gud vet vad! Vi fick till slut upp honom och
nu ligger han och sover gott hos min granne! Mycket skönt!
Nu ska jag dricka cola och se tv! FAN VAD GOTT ! åhh jag
älskar cola! Har fått en kommentar också om barncancer..

Tänkte skriva lite kort om det, donera pengar! Det behövs
varje dag, inte bara till barnen utan till alla människor som
lider av det, till forskningen! Min tremening dog i cancer.
Hon var bara ett barn då... Hon dog när hon var 7-8 år.. Ska
det vara så? Nej det tycker jag faktiskt inte! Hon hade hela
livet framför sig!  så stöd forskningen och cancern!


/ FRIDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback