Tjaa!!!

Hej hallå :)
tänkte göra ett nytt försök och skriva ett inlägg.
Idag har jag då som sagt möte, känns skönt att
mamma inte ska vara med! :) Sen ikväll ska nog
jag och nadia på bio! MYYYSS! Just nu sitter jag
på Arbetsmiljö och säkerhet tror jag lektionen heter.
Sen efter det har vi en LÅNG lektion med svenska...
Svenskan var så enkel när Monica var här, men nu
byter vi lärare hela tiden känns det som... Ewelina
sitter brevid mig och kollar runt på apberget! haha
Nyfiken som ett troll! Och nu är det ju så här att jag
hade tänkte skriva ut en ROLIG sak men eftersom
jag inte vill att Nadia ska veta något förrän jag kommer
hem, så får jag skriva det när jag kommer hem!
Det är så jaa jag vet inte vad, herregud!  Nu slutar
vi lektionen! Puss och kram ! :) / Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback