Tisdag

idag mår jag sämre än vad jag mådde igår,
 konstigt  va, och när jag talar om att jag mår dåligt
får jag det sjukaste svaret en människa har gett mig,
"gå ut och rör på dig " , jag mår illa jag har inte mensvärk,
jag mår illa, inte fan vill jag börja röra på mig ,
och hoppas på att jag spyr framför folk, det är inte direkt
en sån sak man vill göra å visst man kan gå å röra på sig,
men jag mår mer illa än att må illa så man kan röra på sig,
satan så jävla förbannad jag blir, låt mig må illa,
och kom inte å tro att man kan fixa det genom att bli sur
och säga gå ut och rör på dig, jag har inte den orken,
samma sak som att du inte har orken att leka indianer
när du är trött,!

skulle egentligen på en vän's rättegång,
men som sagt jag mår skit illa,
så jag skippade den biten faktiskt,
börjar få ont i halsen också...

jag tror jag ska åka hem till mamma idag,
där får jag iaf vara sjuk utan att någon ska
klanka ner en, aja jag har några timmar på mig
att packa å bestäma mig, så nästa gång jag skriver
är nog när jag kommer hem till Byske :)

puss / Nadia


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan vännen!!

Tack för ditt inlägg...

C U on the blogg!!

2009-01-13 @ 16:45:16
Postat av: Anonym

hejsan vännen!!

Tack för ditt inlägg...den var riktigt god!!

C U on the blogg!!

2009-01-13 @ 16:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback