Times

En rolig dag som har fått en att minnas,
allt det roliga, allt det bra, allt det underbara.


Nadia ligger och sover än, sömntuta! haha
och jag har just kommit hem från stan och
ser på one tree hill. Alltid lika bra! Ikväll ska
jag typ inte göra ett skit, vara med nadia? :)
om hon nu vaknar! ;P Imorgon är det en lång
dag, det är handels, handels och handels..

08:30 - Arbetsmiljö
09:30 - Handels
12:05 - Handels

Och där emellan har jag en lunch på 50 minuter
men vi slutar 13:45 så det är skönt! jäkla skönt
faktiskt,


Som sagt idag har jag gått runt på stan med Daniel
och så möte vi upp Jennie och sen Elina och Emma.
jag saknar dom gamla tiderna helt enkelt.... Det var
en riktigt bra tid, Minnen byggdes upp och dom finns
fortfarande kvar..



Jag minns varje sekund, varje andetag, varje skratt, Jag saknar våra stunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback