Tidig Tisdag!

Haha där var jag allt lite rolig!
nu ligger nadia och trummar på min säng,
tror hon är vaken faktiskt, halv vaken kanske?
eller så små sjunger hon i sömnen! ;P haha
Hon var vaken. nu säger hon att de luktar som
en haschstuga tror jag hon sa, haha bara för
att jag röker, haha, och så pratar hon med sin
dator och frågor hur den mår ;P haha Nu ska
hon träffa sin "lilla pojke" på busstation, herregud,
haha.. Jag har iaf börjat tvättat ,sprang ner och starta
en tvättmaskin, har även hängt upp den! Så skönt!
Nu har jag tydligen bjudit på en stor stark på calles
haha imorgon skulle jag bjuda på det till Nadia, och
sova hos min granne, men då skickar jag john över
hit, haha, herregud! John kan tydligen inte sova här,
det här blev inte ett seriöst inlägg! Så nu börjar jag
om.. Hej alla glada! Min dag har varit helt perfekt!
eller helt perfekt, det har gått åt helvete i tvspel, i
need for speed most wanted. Nadia är sur på mig
för jag äter yoghurt.. eller hure stavas.. imorgon blir
det rättegång.. Tänkte skriva en liten snabb kort rad
till min ängel!

You are the person who keeps me up when I fall
You are the person who went away from me far too early
You are the one I love and miss most of all!


Och sen en liten tanke till en underbar människa!

You are a wonderful person.
You deserve much better than this.
But it is only you who can change that.
All I want is that you feel good, you will live
until it is intended that you should disappear!
And until then will we live life


Och nej ni behöver inte fråga vem den här
personen är, det är meningen att den personen
kanske ska läsa det så den personen får se
att jag bryr mig väldigt mycket! När det är dags
så får kanske ni också veta, vem vet?

Tack och Hej leverpastej! / FRIDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback