Tidig Onsdag!

Nu har jag inte gjort ett skit typ ikväll,
förutom att pratat med en massa underbara människor typ,
och jag fryser vädligt mycket om min kropp, tror jag börjar bli sjuk
men det är inget ovanligt med mig alls, jag blir ju sjuk
för det minsta lilla typ, har tvättat lite kläder idag också,
känns skönt att ha rena kläder till helgen,
då det blir utgång, jag och frida är väldigt duktiga på
att planera faktiskt, jag jobbar Fredag kväll och Lördag morgon till 12,
sen så är det som frittfram och göra precis vad jag vill..

i morgon efter jobbet blir det mest troligen
att fara upp på solbacken å handla lite,
skulle behövas för det är rätt så billigt där uppe
och där kan man köpa större saker typ som makaroner osv,
skulle behöva köpa en ko faktiskt, för det går åt mycket mjölk här,
haha och frida den jäveln käka upp yoghurten eller hur det stavas,
jag hann typ ta en liten liten fläck av det, men i morgon ska jag köpa
en och skriva NADIA på den så hon inte kan äta upp den, =)

nej jag ska nog snart ta och sova faktiskt börjar jobba kl 7
men jag är inte så värst trött faktiskt. och jag förstår inte
vars jag ska sova i natt på soffan eller sängen,
men det ser jag väll senare , när frida hade tänkt å lägga sig
det ger inget å lägga sig före henne för då får man fötter i
ansiktet när man sover, för då har hon lagt sig bredvid en för att hon
inte kan sova nere, och fötter är ju inte direkt det bästa jag vet ,

men men nu tackar jag för mig och säger godnatt  / Nadia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback