SVAR !

Svaret på era frågor !

1. Hur kommer det sig att Brownies rumpa är mörkare än Blondies ?
svar: Kanske för att Blondie och Brownie har olika pigment ?

2.
Frida Varför längtar du inte till skolan? Vad vill du bli när du blir stor?
svar: Jag trivs helt enkelt inte i skolan, det är inte riktigt min grej! Jag har
varit skoltrött i allt för många år och nu på senare år så har jag själv
strulat till det och ligger efter i väldigt många ämnen och de innebär att
jag inte förstår vad lektionerna handlar om och allt det där. Men själva
min klass är skit bra och en del lärare också det är nog bara själva
grejen att gå upp på morgon för att krypa till skolan och sen sitta och
lyssna och anteckna något man inte har en aning om! Sen det jag vill
bli när jag blir stor är Mamma, det är min dröm och har varit det sen
jag var ungefär 6 år och fick min underbara lillebror, sen vill jag också
ta studenten sen får man se vad livet erbjuder!

och ett tips! hur less du än är, hur lite du orkar. så ge det sista du har
du kommer så långt på de dära sista krafterna du har kvar men som du
själv är för lat för att ta fram!

3. vem är bäst ?
svar: Det beror ju självklart på i vilket samanhang :)

4.
Vad tycker ni egentligen om det hära med mig och "Han" ?
Svar: Frida tycker att han gör ett dåligt intryck, att försöka få
en chans hos dig när han inte ens försöker vara trevlig mot dina vänner,
och desutom så förtjänar du någon bättre.
Nadia tycker att eftersom hon inte känner han så vill hon
inte lägga en Uppfattning om han heller, så de så :)

5.
Vem är vem av er? & varför har ni en blogg tillsammans?
Svar  Frida är den med blont hår, och Nadia är den med mörkt hår,
svårt att egentligen förklara vem som är vem, men Frida är alltid
den som glömmer skriva sitt namn  i inläggen, haha.

anledningen till att vi har en blogg tillsammans är ,
att Frida kom på en idée att starta en blogg tillsammans,
Ett "intern" skämt LinnetLinne ( en kille som kallas så på
byske skolan och det är alltid lika kul när Annmarie ropar på
honom) Så vi startade den här bloggen tillsammans för vi
umgås nästan hela tiden, när vi inte är i skolan / praktik,
eller är sjuk, då brukar Nadia åka hem till sig. Sen så är
det ju lite annorlunda att två puckade tjejer delar på en blogg
som kan bjuda på precis ALLT! Man vet aldrig vad vi har att
säga, vad som kommer ur käften på oss!

Hoppas ni blev nöjda över svaren, fortsätt gärna att ställa frågor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback