Stan

Befinner mig just nu i stan i frida's lägenhet,
har inte sovit ett skit i natt så jag ska snart ta och lägga mig ,
Tog 7.30 bussen hit, och kan lova dig det tog mig 2 minuter å packa,
och klä på mig dock glömde jag ta på mig en bh , men det syntes inte, haha
känndes som bussresan tog en evighet faktiskt, ganska drygt, men skönt
att busskortet funkar hur som hellst, när jag kom hit tog jag en macka
och satte mig och installera det mobila bredbandet, inte fan är det så
jävla dåligt som folk säger, visst det är lite segt i bland, men vad fan
bättre än ingenting alls, och så har jag varit lite gullig
och gjort en egen användare åt frida så slipper vi lägga oss i
varandras saker, inte för att jag skulle ha några hemligheter
för henne men ändå, Idag vet jag inte vad som händer tror
vi ska vara med Aron, men vi får helt enkelt se,

Nej nu ska jag utforska detta bredband lite till
sen ska jag sova, tror nog frida kommer sitta
uti datorn när jag vaknar vad tror ni ? ;)

godnatt och Godmorgon puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback