Städning!

Tjaa!

Nu har jag just rökt klart, och städat klar.. ÄNTLIGEN !
Nu håller jag på att laga mat, kycklingpytt! Något nytt,
alltid kul att testa på något nytt! Jag har alltså en 19 kvd
lägenhet och det är hur jobbigt som helst att städa den
även fast den är liten, Har iaf damsugat med min coola
swipel sweeper ;) haha Det är faktiskt fint här inne nu!
Eller ja om man tittar i garderoben så är det inte så väl
fint där, kläder hur som helst.. men vem ska se min
garderob? Idag var jag ju då på rättegång, spännande
var det... men allt gick bra! Nadia är nere och hämtar upp
sin tvätt eftersom att jag tvättade i natt.. Imorgon ska jag
tillbaka till skolan, var ju ledig idag..Jag längtar inte ens
lite! Nu ska jag återgå till matlagandet! Ha en bra dag!
Och jajustja! Läste i tidningen att AA börjar om ikväll!
WIIIIIIII!!!!! Puss / frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback