Städning!

usch fy och blä på städning!

Har städat ur min garderob eller har bara två hyllor
kvar som jag tänkte ta imorgon, Har två påsar med
kläder så nu ryms det faktiskt saker i garderoben.
Haha ;P en påse är till min lillasyster, jag saknar
henne väldigt mycke, väldigt... Och en påse ska jag
bara lägga undan, kläder jag knappt använder men
dom är också oanvända och så är dom söta.. Endel
av dom iaf, men sen är det kläder som har blivit för
små, haha... ja jag har gått upp i vikt, men man lever
bara en gång :) Nadia klagar ALLTID på mig, om att
jag smaskar när jag äter, har alltid gjort och kommer
att göra det, haha! Och nu sitter hon och smaskar på
djungelvrål! haha... så söta nadia klaga inte på mig =)
Åter igen till städningen, har damsugat lägenheten
med min swipelsweeper haha, och nu säger hon
"bensinslut"  haha vad fan är det för något? slut på
bensin kan man ju annars säga men ;P Jag läste min
kära väns blogg idag och det är sjukt, en flicka som
fick barn när hon var 5 år... vad fan 5 år, Det är hemskt,
Ni kan ju gå in där och läsa! www.alexandrajasmin.blogg.se
Nu ska jag trycka i mig djungelvrål och se Seinfeld!

/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback