Spöke

Hej!

Jag är ett spöke! alltså det känns faktiskt som det.
Jag somnade vid 6 i morse.. och vaknade för 20 minuter sen...
6-7 timmar har jag bara sovit! Vända på dygnet är något jag
verkligen måste göra! Jag börjar skolan på måndag.. Och
då måste jag vara pigg, måste ta mig ett snack med min mentor
för jag fattar ingenting av vad det är som ska hända nu.. Nadia
ligger så klart och sover, och även fast jag är hur trött som helst
vill jag bara slita upp henne och gå ut på stan, ta lite luft! Det här
ska bli en bra dag har jag bestämt mig för! Och igår kom ju då
min granne över och hälsade på, hans polare John var med och
han pratade inte bara lite heller,.. och jag hade skickat sms till
min grannes FÖRRA nummer! hhaha inte konstigt att han inte
svarade! Ikväll blir det att basta? Så himla skönt! Och sen blir det
att dricka.. får se om vi pallrar oss upp till getberget eller om vi stannar
hemma, känns som att vi lika gärna kan stanna hemma och dricka
här..



Sen är det ju en annan sak... dom flesta vet ju vem KISSIE är?
Om ni inte vet så kan ni gå in på  kissie.blogg.se . En uppblåst
jag vet inte vad jag ska använda för ord efter det.. I början när
jag började läsa hennes blogg så hade hon videoinlägg..
Och det var så himla fult! Skrattretande till o med! Som nu så
har ju blondinbella ett eget tvprogram. eller blondinbellas tv-dagbok
Det är kul att se på, för hon verkar vara sig själv och allt det där
men mest av allt så är hon inte en uppblåsbar tant! En tant är
vad kissie är.. Som att idag ska hon ju faktiskt förstora läpparna!
IGEN! Finns det inte en lag på att minderåriga inte ska få göra
plastikoperationer? Eller har jag helt fel? Visst fan är tjejen 17 år!
Nej jag tycker inte alls om henne! Hon är bara usch för mig, ska
göra till sig direkt näe fy och blä! Det var min åsikt om henne

Nu ska jag nog käka något och väcka Nadia
Puss och Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback