SÖNDAG!

Hej alla glada och ledsna!


Tänkte vara duktig och skriva ett inlägg som
min kära kollega inte har gjort.. eller iaf inte
vad jag kan se! Så nu skriver jag ett kort och
gott inlägg om vad jag har hittat på idag,
vaknade vid halv 1 eller vaknade, min kära
mor skrek så att jag vaknade, hon tyckte inte
jag skulle sova längre. Så vid 1 rullade jag ur
sängen och sen kröp jag ungefär till köket.
Och satte mig vid datorn, Efter det åkte jag
och min mor och handlade, handlade lite
små saker till lgh, skulle ju egentligen dit
imorgon, men så blev det inte...


Blev helt ändrade planer, Imorgon åker
jag upp till Stensjön var min kollega bor
och myser..Sen på tisdag åker vi till byske
hem till mig och myser och på onsdag
åker vi till min lägenhet tillsammans,
om jag har förstått allting rätt? Har nyss
spelat CS och det gick väl sådär, det var
helt galet, alla bara dödade varandra medans
jag stod helt dum i huvudet och fattade
ingenting, men jag hann döda några innan
jag valde att sluta, kände att det inte gick
så bra så slutade innan jag blev arg :P
Imorgon rullar bilen 11.00 hemifrån eller
lite tidigare, min bror ska till tandläkaren och
mamma vill självklart vara med! Just imorgon!
bara för att jag har massa saker att göra innan
vi ska hem.. aja, Ska iaf dumpa av lite grejer
i stan, Fixa koftan jag fick i julklapp (den var sönder)
Hinna göra massa saker, massa små saker iaf.

Nu ska jag dra mig tillbaka och gå och äta något
riktigt gott, varma mackor eller kanske glass!
Gud så gott det hade varit! jag skulle vilja ställa
en ny fråga idag ;P Skulle vara kul att höra vad
och om man kanske kan få nå tips på vad man
själv kan ha! Och något som JAG då skulle klara
av, inte mycket :P


Vad har ni för nyårslöfte?



// Frida


Kommentarer
Postat av: Nadia

1. intee dricka alkohol på hela året

2. sluta snuusa

3. skaffa ett liv

4. flytta från norrland :)

2009-01-05 @ 02:28:43
URL: http://alatavvi.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback