Sömn?

HEJ alla glada?


Jag känner att allt förutom själva JAG vill sova nu.
Men nej jag orkar inte sova ännu, jag hade ju tänkt
vaka? haha det kommer inte att bli av, om ungefär 8
timmar så börjar jag skolan igen.. Den gamla, tråkiga
vanliga vardagen... Jag längtar inte ens lite, jag vill hellre
ligga hemma och ta det lugnt, men vem vill inte det ?
Precis som Nadia skrivit så känner inte jag heller att jag
skriver något intressant eller vettigt i bloggen längre, blir
mest inlägg om hur mycket vi skrattar tillsammans med
min granne, ni vet ju inte ens vem det är, så det är nog inte
så intressant för er som kanske läser den här bloggen.
Jag har läst en väldigt intressant blogg nyligen, den är
verkligen tagande, iaf jag blev rörd. Men då ska man läsa
från första inlägget som skrevs också, annars är det ingen
vits med det hela men det här är sidan jag tycker ni ska gå
in på : www.singelpappa.blogg.se . Det är en läsvärd blogg!
men åter till min tråkiga vardag, som sagt så är ju min granne
arg på mig, eller jag vet det bara inte för att grannen sagt det
åt mig men ändå, min visp och mascara ligger fortfarande där
inne, bakom bom och lås så jag kommer mig inte in heller.
Nadia ligger och sover, om jag inte sagt det? Hon ska iväg på
praktiken klockan 8 imorgon på morgonen, och sen alltså ja
det blir imorgon (tisdag) då ska vi på rättegång, men det är inte
vi som är skyldiga eller oskyldiga, vi är bara där som stöd! Ska
bli spännande, eftersom att jag älskar rättegångar, klart det
blir jobbigare när det är någon man känner, Jag tror faktiskt
att jag ska ta och tända min sista cigg och bara njuta av den,
Och åter igen så blev det onödigt skrivande. Har ni någon bra
idée på vad man kan skriva om?

Nu blir det sista ciggen, tv, dator och efter det sova!
Ta hand om er / frida

Kommentarer
Postat av: Björn

Hejsan mina vänner!!

Tack för att ni LÄST min BLOGG....OCH PÅ så

sätt blivit en del av våra liv!!

Tack för länkningen oxå!!!

håll koll på bloggen... det kommer

att hända lite kul saker..

kram/B

2009-01-12 @ 09:07:31
URL: http://singelpappa.blogg.se/
Postat av: Björn

hejsan hej!!!

nej, den var riktigt smarrig..

kolla nu ... där är ett nytt inlägg!!

kram/B

2009-01-12 @ 09:39:08
URL: http://singelpappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback