Solbacken,

Hejhej hallå..
blev  väckt av att frida säger, nadia kliv upp bussen går på 10 minuter,
jag tänkte bara shit jag tänkte fan inte ta nån buss som går om 10 minuter
är hon dum i huvudet eller, sen jag bara varför ska jag ta en buss,
hon bara vi ska handla, jag bara jaha så flög jag upp ur sängen,
sen for vi snabbt som fan gick vi och jag gick snabbt kan jag lova,
haha väll på solbacken for vi på willys och handlade,
det blev mycket saker faktiskt, å jag var rädd att vi hade handlat för mycket
och att pengarna inte skulle räcka, men det gjorde det, det blev 479 kr eller nått,
några minuter senare var vi på bussen igen, och frida höll  på att fara framåt
och jag vet inte vad, men still kunde hon inte sitta haha, och så berätta
hon sin sjuka dröm om att jag hade sex med J och att han sjöng nån
melodi när vi hade sex, och att jag och J stod å dansa mitt på stan,
och att vi var tillsammans, haha hon är ganska rolig den flickan,

Jag har kommit på en bra sak idag eftersom att
frida missa skolan pga att vi var uppe så sent
och satt uti datorn, så data förbud efter kl 12
om man har skola dagen efter och börjar normal tid,
men om man har sovmorgon så får man sitta tills man somnar,
men då ska man också fara till skolan, annars blire dataförbud
ett tag. .. haha , skönt för mig då, jag börjar 16.00 i morgon,
fast har data förbud efter 12 på fredag natt, för jag börjar 8 dagen efter,

Vi håller på med en FRÅGESTUND !
så om det är något ni vill veta så ställ , tveka inte,
jag vet att det är typ 24 st dagligen som läser våran blogg
och vi har fått en fråga hitils ställ mer, vad som hellst
vi ger ärliga svar, 


Puss och kram / Nadia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa:D

2009-01-15 @ 17:19:21
URL: http://adifferentwayofbeingyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback