Söder!

Hej, ursäkta för dålig uppdatering men har faktiskt haft fullt upp dom
två senaste dagarna, eller tre till o med. Det är alltså Frida Lundebring
Keinström som skriver nu så alla vet det! Imorgon åker vi hemåt, vilken
tid det blir har jag ingen aning om.. men just nu vill jag bara hem, jag
är riktigt trött efter allt spring idag. Jag kan ju ta och berätta om mina fyra
senaste dagar,


Tisdag

Kom till Kiruna vid 2 tiden, gick på stan
men mamma och pappa ett tag, hittade
självklart kläder så det blev ett litet köp!
E kom på stan och vi gick runt där och
tittade, H köpte en klänning, mycket fin!
gick hem till E och D, och tog det bara
lugnt, Va på Coop och handlade, åkte
hem till dom och så blev det att testa
kläder, USCH säger jag bara, det var så
sjukt jobbigt att ta på sig och ta av sig och
gud vet vad, Skulle ju ha mina guldiga shorts
men både jag och D kom fram till att
jag såg ut som en hora, så de blev inget av,
testade säkert hela Es garderob också,.
men de blev inget. Gick och la oss där vid 2
tiden...


Onsdag

Skulle upp där vid 10 tiden för att kasta
mig ut på stan och leta något till kvällen,
jag kom mig iväg vid halv 12, var tvungen
att leka lite med Alvin innan och jag fick
tyvärr inte upp min kära kusin E.. Så jag
gick själv på stan en sväng, mådde inte
alls bra, så jag gick hem och väckte E och
så gick vi ut på stan tillsammans. Hittade
lite småsaker som jag verkligen gillar! Och
självklart när jag står där i kassan på
Mera Mode, så har jag glömt min kod till
bankkortet och jag skulle in på wedins också
Så det var bara att springa ner till bankomaten
och hoppas på att komma på koden under tiden,
Som tur var så gjorde jag ju det ! ;:P haha
Hem och göra nå käk, jag och E käkade
och sen var det att fixa sig, för mig gick de
ovanligt snabbt. D åkte till J&H i förväg, jag
och E väntade på K&E, haha,... efter en bra
stund så kom dom båda två och vi började
gå, kändes som en evighet men tillslut så
var vi framme, och då startade festen! Jag
satt och skrattade åt alla roliga sms jag fått
den första halvtimmen, sen kom det bara in
alkohol i min mun, J var väldig generös.
Han bjöd på öl och champagne och cider,
och lite sprit, ja de var då det ena och de andra!
tack så mycket! :) Och mitt i allt ihop så kom Ante
hur kul som helst! Kvällen var väldigt trevlig och
bra tills en början sen gick det utför, folk
blev lite väl fulla, ( Dock INTE jag) :P En del
spydde och andra var läskiga, Två okända
människor hade sex typ ÖVERALLT i lgh,
haha det var lite pinsamt tycker faktiskt jag..
Jag firade mitt nyår påväg upp mot stan i
Kiruna ramlandes, så 00:00 låg jag på baken
och titta på raketerna! haha Min kväll slutade
iaf hemma hos E&D i min säng!


Torsdag

Vaknade vid 13.00, D åkte och handlade pizza åt både
mig och han, HUR GOTT som helst! tyvärr så tog min
mjölk slut innan jag ens hunnit äta upp min pizza. Det
var iaf Vänner maraton igår ;P haha .. 18:45 gick min
och Es buss hem till de Kalla helvetet! Det var -26 när
vi kom fram, Kom dit, busade lite med L&O och sen la
vi oss, somnade dock först 02:30...




Fredag

Godmorgon sa jag 05.40,.... upp och iväg,
tog med mig en banan i farten, och så var vi på
konsum och skulle börja inventera, haha det var
så fruktansvärt SEGT! men jag fick mig en hel del
skratt på köpet! Det gick inte så bra för E där ett tag,
allt bara rasade från hyllorna och jag kunde verkligen
inte hålla mig så det blev MYCKET skratt! vid 12:00
åkte vi hem med Es granne och så väntade vi där.
Försökte väcka min kära kusin E ..... JO tjena!...
jag har fortfarande ont i min högra arm och allra helst
i armbågen, så går det om man ska väcka honom! :/
Mamma och Mommo kom och hämtade mig och E.
Upp till Kiruna och gå på stan, hittade även saker idag.
Inte bra alls! jag handlar som en tok, hur fan ska jag
leva när jag väl kommer hem?... hoff, inte bra alls!
E åkte iväg med D och skulle handla och ALVIN var med
jag ÄLSKAR den hunden! han är min kärlek!!!
Medans E var borta så fikade jag Mamma, mommo och faster.
Sen åkte vi till coop och handlade lite, jag fick nya tofflor
av min väldigt underbara mormor, och gardiner och toasaker
av min underbara mamma! Min mamma körde lite väl fort till
Vittangi, bara för att jag skulle få godis! PUSS MAMS! Somnade
när jag väl kom hit till byn, och jag vaknar av att min kära morfar
skriker mig i örat, jävla gubbe vad jag blev sur! INTE FAN väcker
man en människa och börja halv skrika och fråga var Mommos
NAGELFIL ÄR! herregud de kunde han ha tagit när jag vaknat,
fan så sur jag blev, jag och min bror har iaf sett Kill Bill. 2 så fortsätta
se den nu och sen ska jag väl sova, eller det kanske blir en vänner film?
Jag älskar vänner, tycker det är så jäkla bra! Jag vill avsluta det här
inlägget med att påminna er att det är FRIDA som skriver och inte NADIA!


Säga tack till E&D, Länge sen jag hade så här kul! Och så vill jag ge en
puss till Alvin! och gud vad jag har haft kul! Bilder kommer kanske imorgon
när jag kommer hem. Ha det så bra tills dess. Har ju mobilen med mig
så smsa mig eller ring mig som en tok om ni har lite att göra! :P // FRIDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback