slutet gott allting gott

Så nu är lovet över, i morgon går man tillbaka till vanliga vardagen,
frida till skolan hon går ju HP3 och jag till praktiken på Höken, som
är ett äldreboende, riktigt roligt faktiskt, men mitt schema tar typ
död på mig, haha, frida ligger å snackar norska, haha,
fett bantade priser, hahah,

oj jag känner att jag verkligen inte skriver något vettigt här längre,
haha , men jag skulle vilja veta vilka som läser bloggen,
så man kan kika in i era bloggar också , så släng en kommentar :)


jag är inte ens trött och jag borde egentligen ta å sova eftersom
jag börjar 8  i morgon tror jag det är, är verkligen inte säker,
men det ser jag ju sen har schemat på hotmail
eftersom min mamma är så söt å skickar det,

nej nu ska jag vara social på msn :)
puss / Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback