Skola

Hemma igen,
tyckte jag nyss sprang till skolan..
försovde mig i morse, vaknade 08:17
toppen! Så jag tog 08:45 bussen till
skolan, hade ingen aning om vilken
buss jag hoppade på, såg bara att
en gammal klasskompis som går på
samma skola som mig, hade tur och
hamnade på atorps bussen ;P haha
Och så jobbade jag på med uppgifterna
i personlig försäljning, sista dagen idag
vi fick göra det och jag hade gjort typ tre
uppgifter förra terminen så det var bara
att ligga i, gjorde kanske 10 uppgifter
och sen tog jag bussen hem, tappade
helt koncentrationen på att jobba så jag
gick hem och ska försöka jobba, men de
går inte, de står stilla i hjärnan, vilket betyder
att jag har jobbat bra idag! hjärnan är slut;P
haha, jag är trött, som vanligt och i helgen
kanske min bror ska ta och komma hit,
vem vet ;) Imorgon är de fredag och det är
underbart! Nu ska jag antingen sova en sväng
eller så ska jag göra något kul? SKRIVA kanske...
äta sockerkaka som jag köpte på ica idag ;P haha


Sen så vill jag bara säga puss på den bästa J i världen!
Ha en bra dag / Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback