Skellefteå!

Godmorgon på er!


Jag vaknade för ungefär 3 timmar och 30 minuter sen
alltså vid 3 tiden vaknade jag, klarvaken dessutom!
Har kanske sin förklaring att jag gick och la mig 20.00
igår och så vaknade jag vid 22.00 sprang till datorn skrev
ett inlägg och gick och la mig igen! Så ja, jag sov mina 7
timmar som jag brukar sova och sen var jag helt enkelt
klarvaken, började spela mario på mobilen men de gick
dåligt, Sen skulle jag leta BREVpapper! som jag inte hittade,
glömde helt bort att de var det jag letade, började istället att
rensa ur hela lådan och hittade en hel del roliga saker,.. många
minnen.. Nu ska jag käka frukost, väcka mamma, och sen
åka till stan! till lgh :P toppen, skönt att få komma dit igen..
Lite jobbigt att ha dusch och tvättstuga 5 trp ner. och ingen
dator men jag har mig själv, tvn, tvspel, musik, mat och säng! :P
haha och vid 4 tiden skulle jag smyga och hämta vatten,
pang sa det.. haha var lite väl mörkt och jag såg inget så jag
gick rakt in i diskmaskin! haha, I måndags var jag i stan med
mamma och pappa, träffade danne, nadia och robin också!
ÄNTLIGEN kändes det som, hade inte träffat nadia på en vecka
och daniel och robin på 2-3 veckor.. så det var trevligt, Jag och Nadia
åkte med mamma och pappa hem till byske, skulle träffa min hora
så vi satte oss på suntan och väntade. Han kom och så kom jesus
också! HAHA och så började dom sola? haha helt sjukt! :P efter 4
minuter så kommer whore ut och bara " vad fan, jag är ju inte brun"
haha smart pojke! I måndags natt hade jag väldigt kul med min
kollega! Dregel och skratt och suck! Haha vi skulle sätta oss i
garaget men internet räckte inte dit ;P haha sen ut men de började
blixtra till i kontakten så vi vågade inte :P Färgade även hennes hår
men de blev inte nå skillnad typ :P haha aja nu måste jag springa,
ska ju som sagt käka frukost! JAG OCH FRUKOST! haha ska bli
kul att äta frukost, är ju ett tag sen jag gjorde det :) Sen idag ska
jag träffa Daniel! Det ska bli kul, blir att ta en sväng på stan sen
när det öppnar! Nej tack för mig ha en bra dag och nu får det bli
min kollega som skriver i bloggen eftersom jag inte har någon dator!



  
Kofta Kappahl        T-shirt Kappahl    Nadia gör reklam för Cola

        
Massa saker      Minnen från tjejligan    P.Summergames           <3  
                          
Min älsklings spegel        Diplom Kollo!      Trodde de var en                 haha tack godegud!
                                                                           använd kondom
     
Gamla brev - minnen         Long time ago                    Hahahaha! ;*                   Inte fan somnade jag!

  
Och den här bilden hittade jag, Någon som vet vem det är för jag har
ingen jävla aning och jag vill veta vem det är ;P haha



/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback