Sjuuuk!

Förbannat ! , vaknade nu igen
och jag har hur ont i halsen som hellst,
den känns så igen svullen så det finns inte,
känns som jag har feber också för den jävla delen
Får be frida handla när hon kommer hem från skolan,
ska ha Honung, och pressad citron , apelsiner,
Halstabletter, och typ hostmedicin, får skicka med hon
bankkortet så hoppas jag hon köper det när hon kommer hem
från skolan, Skickade även sms till min handledare och det verkar
som om hon också är sjuk, det går något jävla VIRUS
i skellefteå , och jag hoppas jag blir frisk så snart som möjligt
för så här kan det inte hålla på.. hoppas ni andra mår väldigt bra,
och frida snarkar som en åsna, puss å kram / Nadia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback