sex

Sex är ett ämne som diskuteras dagligen,
allt  i från otrohet till sköna ställningar,
och även dagens folk, vart är dom påväg ?
tex på lunarstorm, skrivs vartannat inlägg
på klotterplanket från någon kåt jävel
som vill runka i cam eller se någon strippa i cam,
är det verkligen så tändande?

folk som addar en på msn och säger
hej är du kåt gör mig verkligen äcklad,
tycker sånt är patetisk, eller typ när dom skriver
- " hej vad gör du "
och man svarar nä ingenting själv då ?
och får ett svar som " runkar, vill du se "
det gör mig verkligen förbannad,
nej jag vill inte se,  isf hade jag väll bett om det ,
eller om någon skickar cam för frågan
och när man kan se så sitter dom och runkar,
det är inte trevligt, jag blir allvarligt äcklad
vem fan tänder på sånt skit ?

och när en gubbe som är 40+ addar
en och börjar äckla sig, det är fan i mig vidrigt
han kunde fan ha varit ens egna pappa,
man tänder inte på sånt, eller visst det
finns ju vissa idioter som gör det men iaf,

jag vet inte vart jag vill komma ,
men jag tycker folk ska ägna sig åt
porrfilmer i stället för att adda folk
som verkligen inte har bett om att
få se kuk i cam...

sen en annan sak,
Varför skönhetsoperera sig ?
man ska fan vara glad för den man är ,
och man kan jobba upp sitt självförtroende,
förstår inte varför man ska förstöra sig själv
med en jävla massa knivar och knep
för att bli snygg när man kan göra det
utan knivar, jag vet inte men jag tycker
det är väldigt onödigt...

nästa inlägg som skrivs blir nog av frida,
för hon ska få datorn om 16 minuter,
haha vi har 1,5 timma var, hahahaha !

puss och kram Nadia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback