Seinfeld


Blev just påmind om att jag har skola imorgon,
jag vill inte ens höra ordet SKOLA eller tänka på det.
Jag tycker inte om skolan, jag tycker inte om att sitta
på lektionerna och lyssna och svara på frågor.. Det
är nog inte min grej helt enkelt.. Men men får se nu
hur det blir med allt, jag ska klara av det! Jag har eller
iaf försökt eller jag ähh skit samma, jag ska försöka
så gott det går, funkar det inte så gör det inte det..
Får se vad alla dom har att säga också, och med dom
menar jag lärare osv. Just nu sitter jag och Nadia och
ser på Navy CIS... Nadia älskar det programmet för er
som inte visste det. Ja imorgon är det en seg dag!
Börjar med:

08.30 - 09.30  Svenska
09.40 - 10.45  Engelska
10.45 - 13.40  Hål
13.40 - 14.50 Adminstration

Jätte kul, har ett väldigt långt hål, eller har ju projekt arbete
men det är nog inte något jag och Caroline måste göra?
Kanske kolla igenom vad som ska vara med? meen...
Det är ändå bara i en timme och det är på eget ansvar..
Alltså ingen lärare.. Och sen sista har vi då Data typ..
Toppen, måste vara där då också eftersom det är min
mentor som är lärare i det, hon lär bli tokig om jag INTE
är där... I helgen på lördag blir det troligen fest? eller?
hmm, svårt det dära.. Aja, det lär bli utgång, Nadia jobbar
fredag kväll och lördag morgon.. så på lördag kan vi göra
vad vi vill utan att bry oss om nadias praktik.. Varför kan ja
inte bara vara 20? Imorgon blir det handling av mat? får se
om den saken eftersom att karamelltåget är cp så har jag
inga pengar kvar, jag ligger minus? och jag ska inte kunna
göra det men tydligen, så blä på det! Nu ska jag titta runt
här ett tag sen ska jag vara duktig och gå och lägga mig
och bara mysa med mig själv? haha kul? njaa men men
Ha det så bra gott folk!


Vad händer i helgen?


/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback