PARTY!

Hej hallå!

sorry för dålig uppdatering...
Vaknade halv 1 imorse, eller idag..'
haha, gick på stan med Josef ett tag,
sen träffade jag elin och vi gick runt på
stan ett bra tag, och när jag egentligen kom
hem så fick jag bara mer ångest.. svinstia!
var allt det var.. stökigt så in i helvete! .. Tog
upp dom flesta kläderna och de såg bättre ut
Gick över till min favorit granne! Och vi snackade
på och dansade, och skrattade, drack öl.. haha
john är så rolig.. Suttit och lyssnat på musik, myst
och sådant :) Har just kommit in i mitt lägenhet,
Sminkade mig hemma hos grannen, och sen drog
dom till dallas och käka och nu väntar jag på att
dom ska komma hem, vi ska på calles ikväll,'
eller iaf jag och nadia man vet aldrig med min granne.
Hoppas på de bästa :) Nu ska jag fixa mitt hår, haha
det blir aldrig bra så det spelar ingen roll egentligen
men ändå :) Ha en trevlig kväll! Nu ska jag börja dricka
eller fortsätta dricka, Puss kram och hejdå / Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback