Onykter i de blåå

Håll käften börjar vi med att säga..
Har just kommit hem från Carl Viktor's och Subway,
 Det var kul på Kalles faktiskt, för vi träffa en massa folk
först en massa byskebor, eftersom att Michael sjöng,
och han var riktigt bra faktiskt, sen träffade vi
Dennis, Anton, Markus, och diverse folk,
Som vi träffade typ för några månader sen,
så det blev en deja vu för Anton, han sa det iaf,
Det blev drink cider och öl för hela slanten typ,
Sen drog typ alla förutom Dennis och Markus,
och Markus är så snygg jag driver inte oj oj ,,
när kalle's stängde så gick vi ut å rökte, å hämta pengar,
å Dennis å Markus försökte få frida att testa gå in på Ballen,
haha det var lite roligt, men vi bestämde att jag å frida skulle å
käka på subway, och så blev det , men det tog tid..

träffa söta elina och Emmell i en bil å jag blev så förvånad
för jag kan inte se mig Elina köra bil faktiskt, men jag åkte en sväng,
och Elina pumpa turkmusik som bara den och det var ganska kul faktiskt..


Vi tänkte svara på Frågorna ni har ställt,
dock inte så många men :) håll utkik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback