Okej

Kom nyss hem typ, och jag har svin ont i magen,
nu är det illa, fått tillbaka min mens idag, har haft den borta i ett år ,
så just nu ligger jag i sängen, riktigt obehagligt att ha mens igen
haha nej inlägget skulle inte handla om mens,


Vi var bjudna på middag hos Farmor idag
så hela tjocka familjen packa oss in i bilen vid 4,
och jag vaknade typ en kvart före vi skulle fara,
så jag vet inte riktigt hur jag såg ut, men det
var nog det hemskaste jag sätt, men men
det var ju bara familjen typ,  farmor bjöd på
Palt och Pannkaka med köttfärs i , vet inte vad det heter,
å det var riktigt gott, käka 2 paltar å en liten pannkaks bit =)
Sen for jag och camilla på Kiosken och handla godis , chips osv,
sen var det efterrätt, då blev det kladdkaka med grädde,
och sen blev det en massa körande av cp leken,
haha och min bror Sef, han kan sjunga, himmel,
asså om han blir känd jag älskar han, hahaha =)

Nej nu ska jag fortsätta proppa i mig godiset
och lägga mig under täcket med mina tofflor,
jag fryser alltid som fan när jag har mens,

BTW så har jag förstört nått i bloggen å jag kan inte fixa det
någon frivillig som vill ?



Puss å kram / Nadia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback