Ögat!

Kan ju börja med att säga att min kropp vill inte funka verkar det som,
Axeln gör ont då och då sen Ferre lekte med mig
Armbågen och högra armen gör ont sen Emil lekte med mig
Mitt högre ringfinger gör ont
och pricken på i:et så gör högra ögat ont, kan inte blunda!
10 poäng till mig!


Nu har jag tusen funderingar och en av dom är Otrohet
som det har varit prat om dom senaste dagarna.
Vad är otrohet egentligen?
Jag menar visst det är upp till var och en,
men det borde kanske finnas en gräns eller?
Senaste idag fick jag höra att otrohet var att skriva på
msn och skriva att en tjej/kille var söt/snygg?
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, eller jo jag vet
min åsikt mycket väl men jag vet inte vad jag ska säga
om det med msn? .. så min stora fråga idag får bli:

Vad är otrohet för dig/er ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback