Nytt år

Ett nytt år, har inget att säga egentligen,
blev lite kaos igår men va fan, det är
sånt som händer ,eller inte, jag är trött
på att det ska bli kaos,.. jag gick och la mig
vid 3 tiden tror jag, då var jag rätt dragen.
Men men i övrigt så var min nyårsafton helt
ok! Nu sitter jag hemma hos E&D och väntar
på bussen som tar mig och E till helvetet...
Tydligen -25 i byn,... inte kul alls, här är det bara
-8 är det här., har just haft en match med Alvin,
han vinner alltid! :( Evelina håller på att sätta i
sin nya percing stav hon fick av Kia igår ;P haha
Och jag ser på vänner. bussen går om 25 minuter.
Måste börja ta mitt pick och pack och sätta mig i
bilen, men i övrigt tack för en rolig kväll igår, de kom
ju som sagt en del läskiga typer.. Så tack:
Evelina, David, Heidi, Johan, Kia, Emma, Micke,
Tommy, Ante och Sanna? eller,... ja minns inte
riktigt vad alla hette, men dem viktigaste är
uppskrivna, så nu ska Evelina rensa kattlådan och
gå ut med hunden... Tack och hej för mig...
Imorgon blir det inventering.. haha
och i övrigt...Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback