nothing

har seriöst verkligen ingenting att göra,
orkar inte skriva heller, men det gör jag hur som helst,
har inget bättre för mig faktiskt. ska skrapa min aplott på
apberget, och hoppas få något annat än nit lott :)

och det blev en fucking jävla nitlott,
fy så less jag blir ärligt talat, haha
jag har fått nitlott 7 gånger nu, kan dom
typ ge nitlotterna åt någon annan någon gång ? ,

ska ta en snus så jag lugnar ner mig,
imorgon ska jag bara tvätta å tvätta hela dagen helt enkelt,
ska försöka och stiga upp tidigt så att det går fort,
så kanske jag tar och far till stan i morgon kväll redan,
imorgon börjar vissa skolan, och camilla också för den delen,
och det är ganska roligt, för vi börjar den 12e :)
eller ja jag vet fan när jag börjar,
har inte fått mitt schema ännu, men jag tror jag
är ledig tisdag och torsdag faktiskt, eller ja jag ser,
å btw, så kanske jag inte alls kan fara in till stan i morgon :o,
måste ju vara hemma så jag får brevet, det vore ju smart
för annars kan jag inte ringa å höra om tider , ;p,

nej nu ska jag sluta tråka ut er :)
puss / Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback