Morr'n

Ja jag vet vekligen inte varför jag är vaken nu,
 men men, det är ju kul det också för den delen,
börjar jobba om 3 timmar, och jag känner att jag
börjar bli trött igen,  kanske ska ta å sova 2 timmar till
eller något, lika bra det kanske.,..

jag visste att jag skulle bli sjuk
så jag har laddat med halstabletter,
har väldigt ont i halsen, och är förkyld som ett as
snart börjar jag hosta också, det kommer
det känner jag , för när jag blir förkyld då blir jag
der rejält, och det vore inte bra å bli sjuk nu ,
kan vara sjuk i helgen för då är jag ledig,
men verkligen inte i veckan huvva,

Juste tänkte berätta för en en roliga sak
frida följer inte min data regel :(
kl 1.14 i natt var hon fortfarande vid datorn, inte bra inte bra,
vet inte vad jag ska göra åt den saken riktigt, hmm,,'
ja men jag ska nog tänka ut ett straff
hah nej nu låter jag cp, 

slutar 16.00 idag så vi hörs ! puss / Nadia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback