mätt och belåten

Jag vet  inte vad det är med mig idag,
men jag har ingen kraft till något,
håller garanterat på att få en kraftig förkyldning,
för jag har sovit hela dagen, fast jag inte är trött
och plus att jag gick å la mig tidigt igår,
mitt huvudvärker och jag har ingen matlust alls,
har iaf ätit en subwaymacka för att få i mig nån mat,
men jag mår bara illa nu,

och Frida sitter å sjunger som vanligt då hon
speler Need for Speed, och så tycker hon att hon
borde bli en låtskrivare, haha, Getrud 83,
hon vill ockå vara den som säger Bertill 43
i bingolotto, oj oj hon har stora krav, nej nu
fryser jag för mycket ska lägga mig igen,
puss å kram / Nadia

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-01-20 @ 19:36:54
Postat av: BAJSDAGBOKEN

vad definierar du som normalt? hade varit intressant att höra.

2009-01-20 @ 19:37:55
URL: http://vardagsbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback