Mår illa ?

Jag mår väldigt vädligt dåligt idag,
som jag har gjort hela helgen typ,
riktigt ont i mage, huvudvärk, och börjar känna
att förkyldningen sakta börjar krypa fram,
varför kunde den inte kommit på lovet istället ? ,
aja det är väll lika bra att bita ihop !

aja jag tänkte att det kanske var på tiden att skriva
något intressant i denna blogg eftersom vi bara skriver
om vad vi har gjort idag och bla bla bla, sånt vill man väll inte läsa ?

jag tänkte mer på att dom största bloggarna här på nätet
handlar oftast om tjejernas liv, om fest, party mode osv,
det finns hur många bloggar som helst som handlar om
precis samma sak, varför ägnar sig inte svenska folket åt
att läsa bloggar som handlar om någon som har det svårt i livet,
det är intressantare och mer berörande än var mode är,
att vinna ett pris för att man har snyggast outfitt och så
är väll inge kul å vinna, det är mer kul om man berör folk,
det är iaf hur jag känner, och folk tror säkert att jag är avundsjuk
på typ blondinbella,kissie, och kenza, men det är jag väll inte,
eller kanske till viss del, men det är inte så att jag vill
vara i deras skor, för så är det inte,
jag trivs med mitt liv, det gör jag verkligen, :)

okej det där kanske inte var så intressant heller faktiskt
kanske borde skriva om bomberna i Palestina eller nått ?
vad tycker ni läsare , vad vill ni läsa ?
/ Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback