Måndag

Och första skoldagen efter jullovet,
det var skönt att bara ha två lektioner!
Och imorgon är jag "ledig" får se hur
det slutar! Eller jag är ledig eller jag har
tagit mig ledigt, det är väl det vänner är till
för, att finnas där,. eller? Min kollega spelar
Need For Speed Most Wanted.. det går undan!
Ja mina lektioner idag var då första lektionen
som började 11.25 - 12.15 Arbetsmiljö & Säkerhet?
12.25 - 13.40 Svenska, har fått en ny lärare som heter
Erika, eller jag kanske minns helt fel! Hon var trevlig!
men får se senare vad jag tycker om henne! Idag
kom jag och Ewelina hem och då sitter det redan två
prickar i lägenheten och kollegan sover! Haha sweet!
Satte oss ner och tog det lugnt, efter ett tag gick jag hem
och såg oth! Hur bra som helst! även om det är gamla
repriser! Vi har just käkat och varit och handlat, haha gud
vad vi skratta och mitt i allt skrattande kom Jonas! Jag
beundrar honom, jag är stolt över honom! Jag ska nog
gå över till min granne. är lite orolig.. hoppas ni haft en
bra dag nu ska jag fortsätta skratta! :* / Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback