Måndag.

För det är väl det de är?
Jag har inte så stor koll på dagarna just nu.
Jag sitter och ser smekmånaden väntar på
PB,, väldigt bra program! Idag var jag och Nadia
på bio det blev Bröllopsduellen, det är verkligen
en film ni måste se, ännu en film om vi säger så.

Idag har min dag varit väldigt annorlunda på något
sätt, hade som sagt ett snack med en av mina lärare.
Hur ofta gör man det? och det var typ kompissnack
ni vet, inget "Frida du har ig, det här ser inte bra ut"
Bara prat om allt mellan himmel och jord. Sen var
det då det dära "efterlängtade" mötet. Jag förstod
inte så mycket, jag var förvirrad, och rädd faktiskt.
Men Helen var där och hon stöttar alltid mig så det
kändes jävligt bra! Får se hur det blir med allt nu då.
Ska ringa imorgon igen till Ica och höra om praktik.
Jag vill så gärna ha där, eller nej inte där men bara för
att det är folk jag älskar som bor där.


Imorgon har jag detta schema:

08;30 - Adminstration

11:30 - Engelska

12:40 - Mentorstid


Slutar 13:20, ska bli riktigt skönt.
Och på onsdag är det en perfekt dag!
imorgon ska jag nog inte göra ett skit?
Kanske städa här hemma, det behövs
verkligen, ser ut som en svinstia som vanligt.

Nadia ligger och sover så sött, hon lär väl
vakna där vid 00:00 och se till så jag inte sitter
vid datorn nå mer ;P haha, vi har iaf fått en ny
header eller vare nu heter nice nice! men men
nu ska jag klistra mig framför tvn med PB
Puss och kram / Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback