Love u!


Kan ju börja med att ni inte kommer får veta vem
det är jag skriver om. Måste bara få lägga några
ord, en tanke åt en underbar människa! Jag vet
inte vad jag ska skriva så det kommer bara bli
konstigt men jag skriver ändå! :)


Jag har känt dig hela mitt liv ungefär, iaf sen jag var
5-6 år och sen har vi haft våra motgångar, en del
som varit väldigt jobbiga. Men vi har klarat oss ur
det nu och det är helt perfekt att vi klarade det!
Jag är stolt över dig, du är en fruktansvärt stark person
som jag beundrar! Ibland går det lite snett och då
måste vi rätta till det, Du vet att det inte spelar någon
roll hur mycket jag än tjattar på dig, det är du som kan
göra någonting åt det! Inte jag, men jag kommer finnas
vid din sida! När du än behöver mig så finns jag här!
Vi har klarat mycket tillsammans så vi ska klara det här
också! Som du alltid sagt till mig " Du kan ringa mig mitt
i natten om du behöver en kram eller bara prata" och det
gäller dig också! Jag älskar dig och finns alltid här,

Night that day, I am here for you!
I am with you in every step you take!



Ja det var väl det jag hade att säga idag! Kommer säkert
mer sen, har ingenting att göra idag.. det är en tråkig dag.
det är fredag och jag menar varför dricker vi inte? jo för
pengarna är slut, jo för att alkoholen är slut, men jag får
väl nöja mig med juice och mjölk! ;P haha tråkigt liv osv!
Hoppas ni har en bra kväll gott folk! :)


/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback