Lördag!

Hej!

NU är den stora frågan,
vad händer ikväll?
ingen aning faktiskt..
så det blir väl en hemmakväll
IGEN,..... jag vill göra något roligt!
Min lilla flicka ligger och sover så sött i sängen!
haha och hon klagade på mig i förrgår om att jag
rörde mig i sängen hela natten, då kan vi ju börja
prata om igår, HON rörde sig, och rullade runt i
sängen, jag satt med datan under sängen
( har en loftsäng) så klaga inte på mig, för du är
värre! ;P haha


Idag

Har jag varit på stan med min familj!
JAG SAKNAR DOM väldigt mycket!
Gick till Intersport och träffade en klasskompis
som jobbade där i väntan på mor och far.
Och vi hade verkligen tur! Jag får en ny jacka
nästa vecka eftersom min tydligen inte gick
att laga, så den kommer med buss från
arvids. Efter det gick vi runt och letade täckbyxor
åt brorsan och sen fika på Viktoria! VÄRLDENS
minsta kladkaka! Typ 3-4 tuggor och sen var den
slut.. Sen gick jag hem och väckte Nadia,.
Och nu sitter jag här, funderar fortfarande på vad
jag ska göra ikväll, eller vad VI ska göra ikväll!

Jag tror faktiskt jag ska ta och lyssna lite på Lasse nu!
Så underbar man!

Vad händer ikväll för er?


Nej nu ska jag fortsätta se Crowned eller vad det heter,
Tack och hej / Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback