knäppt

hej vaknade för en kvart sen, har bara legat och vilat
hela dagen för min förbannade mensvärk, kan inte fatta
varför jag har så jävla ont, har typ aldrig haft ont förr,
får förbannat ont i ryggen av detta också ,är verkligen
inte på humör för någonting idag alls.

Frida har ju åkt till lägenheten nu,
och jag ska väll åka till hon antingen imorgon,
eller på fredag,beror på när jag är klar
med tvättandet och när jag slutat ha ont,

jag behöver seriöst dig baby
du anar inte, kom snart ...


haha ja juste enligt hoffa är jag ett äckel
och cp, haha, han är så fucking dryg !

 nej nu orkar jag inte skriva mer :D
puss å kram / Nadia

Kommentarer
Postat av: Jimmy Larsson

Tack desamma tjejer!

Snygg banner :)



/Jimmy

2009-01-07 @ 17:44:06
URL: http://jimmylarsson.webblogg.se/
Postat av: sara

Gör en affärgning först nästa gång, lovar de kommer synnas :D

2009-01-08 @ 08:14:06
URL: http://nuffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback