Kärlek!

Hej hallå!

Idag har det varit en bra dag!
Vi har ändrat schema nu!
Dock lite dåligt att inte ha sovmorgon
på måndagar. men vi slutar 10.45
på onsdagar nu i fortsättningen!
Perfekt!  Idag åkte jag med min
mamma till skolan, gick till Skolsköterskan
och snackade lite skit ,det är ju ett tag sen
jag såg henne, sen träffade jag Ewelina
och vi käka tillsammans, det blev prat
om gamla minnen! alltid lika kul! ;)
Var inne i stan igen vid kvart i 12 och då
följde jag med mamma och hennes jobb
och käkade på johanna i parken, de var gott
men jag åt inte så farligt mycket. var inte
hungrig helt plötsligt, det är väl gu förbannt
när man väl bli bjuden på lunch så tappar
man typ matlusten.. Vi skulle ju och handla
idag men lite svårt när man inte har nå pengar.
Nu gör nadia mackor och oboy.. Jag ska kanske
också ta nå i magen... är faktiskt lite hungrig..
Ikväll har jag då sett Solen i ögonen - en film
om Lars Winnerbäck. Det är kärlek rakt igenom
och det har jag Andreas Andersson att tacka för.
Hade inte jag träffat honom hade jag nog inte
heller börjat lyssna på Lasse och då hade jag
missat en stor kärlek inom musiken. Det är
ett måste att se den filmen! Den är värd varje
sekund! Jag borde gå och sova snart men nej
jag är klarvaken.. som vanligt! Hoppas ni haft
en bra dag! Tack och hej / Frida







Kärlek!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback