Kallt

fyfan idag är int vädret att leka med säger jag bara ,
usch och fy vad kallt det är ute,
Har suttit och funderat hela dagen på om jag ska gå till alba
som ligger typ 1-2 km här i från, men jag har hela tiden ångrat mig,
och dom stänger 10 så jag har ett tag till att tänka ,
haha tänkte ringa och beställa taxi, men olov tycker jag är lat då ^^
och det tycker jag med , haha, jag vet inte vad vi ska göra ikväll
typ bara se tv, och invänta måndag, haha det är veckans höjdpunkt,

i natt hade vi as kul, " hej vill köpa bilen du har lagt ut
på blocket till min son,har den någon båtmotor?"

hahaha fyfan vad jag garva och

-Hej ridbyxorna du lagt ut på blocket skulle jag vilja köpa ganska omgånde
behöver dom när jag och min pojkvän ska ha sex
-vad är klockan? !
-skulle tro klockan är kring 3 tiden på dagen ( kl var 02.30)
- oj.. nä klockan är 02.30
- OJDÅ nämen då ber jag om ursäkt, ringer i morgon då

-hej hur mycket ska du ha för paladin du har lagt ut på blocket?
- typ 2000
- har någon annan ringt på den?
- ah och dom flesta har bytt saker
- aha okej men jag ger dig 2500 kr för den
- Haha är deet ett skämt eller ?
- neej men jag har letat efter en paladin överallt
*KLICK*
hahahha paladin kan man inte leta efter man blir en sån i WOW HAHAHAH

ja det var en rolig kväll med Danne och Robin :)
nu ska jag hjälpa robin, puss å kram /  NADIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback