Inget speciellt.

Har faktiskt inget nytt att skriva,
starade igång James Bond men de funkade inte
så nu är det ett annat james bond där man ska
göra uppdrag i spelet.. Nadia sitter och spelar..
haha hon blir nöjd när hon dödar någon, ett
leende på läpparna varje gång! :) Idag käkade
vi en submacka var.. gott men kanske inte de
nyttigaste... Jag har inget att säga, är tom på
ord, ett stort tack till H för igår! Det är faktiskt
tur att jag har dig! :) Jag ska kanske gå upp
och lägga mig med datorn, vet inte om nadia
är trött? aja, imorgon ska jag som sagt kanske
luncha med mamma och sen tror jag om jag har
krafter och inte sover hela dagen så ska jag gå ut
och gå en sväng, kan behövas.. samla lite tankar
och så, och så skolan.. det är en underbar onsdag
två lektioner :) Nu sitter jag och Nadia och pratar sex
ett väldigt intressant ämne enligt mig. Nu ska jag nog
krypa i säng med datorn tror jag =) ska kolla runt lite
/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback