I morgon

Ikväll mår jag väll inte så värst bra,
det är när man fått äta å fått lite energi
i sig som man mår bäst, men just nu mår jag inte så värst
bra, har packat mina väskor, och ska lägga ner datorn i väskan snart,
tänkte åka hem i morgon på morgonen,
ska nog be mamma köpa hem lite go saker åt mig,
eller så köper jag det själv för mina sista pengar typ,
kan bli gott kan bli gott, bara ligga hemma å tjocka sig,
börjar få ont i örat också, ja lika bra att allt kommer nu
än i efterhand, nej nu ska jag koncentrera mig
sitter å hjälper frida med att säga vad hon ska göra,
å gud mitt huvud tar livet av mig på riktigt, jag förstår inte !!


aja vi hörs :) / Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback