Home sweet Home

MÅSTE JU BARA BÖRJA MED HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH!

Förklarar mer sen men iaf, har kommit hem för två timmar sedan,
Jag har fan i mig inget att göra, är så uttråkad och helt enkelt blä.
och som vanligt så är det ju lilla frida som har gjort fel enligt alla
andra, men fan i mig inte den här gången! Jag gjorde ingenting,
Jag var helt enkelt en duktig flicka! Men inte dom andra, eller dom
inte den andra. Haha det är så skrattretande allt ihop ! :D Nu
ska ni iaf få bilder på vad jag har fått och vad jag har köpt
och lite från nyårs orkar inte lägga in alla ;P tack för mig
och om någon har typ skit tråkigt så smsa eller ring och gör min dag!

/ FRIDA


Fått av Evelina

Fått av Johan

Fått av Mommo:   (även en mascara)

Fått av Mamma:       

                           
 Tubtop Lindex        Tubklänning Mera Mode      Tubklänning Lindex   Pumps Wedins        Trosor Lindex


    
Pojkar; Johan, David        Micke, David Johan        Heidi, Jag och Johan
Micke och Tommy.              Evelina och Heidi



I love you !


och kom ihåg att det är FRIDA som skrivit det här inlägget

Kommentarer
Postat av: Martin

Är ni två tillsammans eller ?

var inte ni bara kompisar ? =)

nice med en lesbisk blogg :)

2009-01-03 @ 20:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback