hemskt lång väntan

gud så trött jag är , blev verkligen inte många timmar i natt,
sen har jag inte kunnat sova nu på förmiddagen heller,
jävla skit asså,jag är så trött att det känns som om mina
ögon snart ska ploppa ut, men jag kan inte sova
sitter å väntar på en väldigt mycket speciell person,
och det är inget om kärlek eller att den personen ska komma hit,
ska bara prata lite med den personen,,

Frida ligger å sover i soffan, å jag ligger på golvet med ett täcke,
eftersom jag inte ids klättra upp i sängen å sova så får jag ligga här på golvet,
blir säkert skit nice,om jag blundar nu somnar jag, haha gud förbannat,

jag har funderat mycket uti vars jag ska ta vägen efter sommaren,
blir nog att flytta eller stanna kvar i skellhell, fast jag verkligen inte vill ,
ska kolla runt om lägenheter i andra städer, typ borlänge,sundsvall, Gävle
och Östersund. längre ner vet jag inte om jag vill bo riktigt, ah kanske växjö
och i den staden jag väljer så hade jag tänkt börja plugga ,
men men det är bara en av alla mina drömmar,

någon som har några planer inför helgen ?

/ Nadia

Kommentarer
Postat av: J

Asfin header :)

2009-01-14 @ 14:19:47
URL: http://sssockerbarn.blogg.se/
Postat av: felicia

haha ja

2009-01-14 @ 14:31:24
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag vill ha en apu plats som ligger centralt, hotell tack ;)

2009-01-14 @ 16:04:21
URL: http://menemelih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback