Hemma

Nu är jag hemma, orkade inte fara från kalle's till olle's
hur som helst så vid 18.50 kom Anna, Och Elin
och hämta oss på busstationen, hennes mamma skjutsa
oss hem till Erik, där satt han och sin kompis Kim,
å vi började dricka lite å diskutera, dansa å hade oss,
sen kom Plupp, Sebbe  och Petter , å det blev mer dans
och mer drickande, sen kom Danne och Nicke, och Therese,
så det blev ganska mycket folk och kul hade vi,
Speciellt jag och Anna, fyfan va vi är LESBISKA !

sen pilla hon mig i håret å det var såå skönt,
vid 23.00 började jag , frida, Plupp, Sebbe , Petter
Danne och Nicke att gå mot stan igen , och det var halt
och jag babbla på å höll armkrok med danne ( förlåt )
vi gick å skrek Holuholu eller hur det stavas, haha
nickes parnings läte, och vi prata å det var skit skönt att
gå faktiskt å inte så farligt långt , vi sprang upp till frida's
lägenhet å dumpa jackorna å gick ner till Kalle's kan lova
er att det var smockens med folk, men det var trevligt,
sen kände jag hunger å att mitt huvudvärkte som fan,
så jag gick hem å började plocka undan lite, diska
och lagade mat, för frida måste äta något,
och inte mackor, utan mat för hon har fan inte ätit nått idag
förutom frukost å tuggor ur min Subb macka, allt jag vet iaf,

får se om det blir efterfest ikväll ellr grannfejd får se får se
tänkte bjuda på en festlig bild :D

Sebbe och Frida
Frida och Nadia
Nadia och Anna
Sebbe och Frida dansar porrdans !

/ Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback