hemma

Nu är jag hemma..
så himla skönt att vara hemma..
har satt igång en maskin med tvätt så jag
slipper tvätta sen... Dagarna bara går och går
tycker dom försvinner väldigt fort... Och jag är
trött... blir en tidig kväll.. Och förlåt för mitt utbrott
nadia som jag nu sagt till dig säkert 4 gånger..
Jag har egentligen massor att skriva, men jag
är för trött, jo... bloggen ser helt CP ut när man
öppnar den med explorer och öppnar man den
med firefox så är den inte alls cp! aja, kommer nog
inte skriva på ett bra tag nu igen, så ´ha det så bra
/ Frida

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vill inte skryta men någon här bland oss har ju praktik i skell.. På hotell victoria :) See you vecka 10 ;)

2009-01-26 @ 15:44:19
URL: http://menemelih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback