hem ljuva hem

eller vad jag ska säga, är skönt å vara hemma, men ändå inte,
visst jag har saknat min mor otroligt mycket, och det är förståeligt
för jag är så mamma sjuk så det är inte sant,

gick på stan idag iaf med Danne,Robster och Frida.
Fick med mig detta





Hårfärg fick schampot med
En mp3 alltid bra att ha :)
Två böcker till mamma för hon fyller år idag
Ett par mystofflor
Ett as fint linne, med handavtryck på brösten
och en dongel till dom tråkiga dagarna i frida's lägenhet
En stock snus, och lite chips och cola =)

tänkte visa er hur hålet i läppen blev :)

fint fint =) såg ut så på nyårs före frillan btw =)

sitter hemma hos mig med min kära vän och kollega
Frida s Lundebring Keinström å kollar på sing a long
och läser hårfärgningspappret =), tror nog det kommer bli nice,

nej nu ska jag sluta skriva, för jag börjar bli tråkig, hahha
puss å kram Nadia  :)



Kommentarer
Postat av: sara

Den hårfärgen har jag också, as nice

2009-01-07 @ 19:20:08
URL: http://nuffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback