Hej vänner

godkväller

har int haft nå tid till å skriva idag,
har varit lite mycket (?)
I morse vakna jag vid halv 2 kanske av att danne skruvar
på musik på max ljud å jag flyger upp, haha
sen hann man typ bara dricka kaffe klä sig å fara
för då kom nicke där vid 3 tiden, vi for å handla på coop
och sen for vi hem till nicke å spelade lit kort, käka kyckling ris och curry sås
riktigt gott måste jag faktiskt säga, äntlign fick jag den efterlängtade curry såsen=)
efter det satte vi oss vid tvn och såg på Madagaskar och sen SAW 5
riktigt bra filmer, käkad glass och ballerina kex till det ,
sen bar det av hemmåt, danne fick en super fin kamera idag av nicke
så danne har varit lite kamera kåt å tagit en massa hemska bilder

vill säga Grattis till min Älskade mor som fyller "29 "år idag
Grattis Grattis i love you

imorgon blir det stan tidigt , hahah
och sen blir det hem till stensjön md min kära kollega frida,
och sen får jag se när jag far där i från in till stan, eftersom
jag börjar jobba igen på måndag, tror jag om jag inte är ledig då,
danne och robin är just nu i duschen eller robin springr bakom mig
och har glömt kalsongerna, haha =)

danne å robin

puss å kram Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback