Hårfärgning.com

Sitter och har hårfärg i håret,
haha det kommer nog bli nice, å det kittlas som fan på skallen min
kan jag faktiskt lova er =) , men jag överlever jag är en stark människa,
ska sitta så här oskönt (önskar jag kunde visa er ) i en halvtimma nu
sen ska jag tvätta ut det, sen ska jag låta håret torka å sätta i slingorna,
fett nice hoppas jag på att det ska bli,


Skellefteå
Ett antal personer i Skellefteå-området har
blivit uppringda mitt i natten av personer som verkar vilja komma åt deras bankkonton.
Under natten mot måndag har flera personer fått
telefonsamtal där en person har uppgett sig för att vara säkerhetsexpert Swedbank.
- De har uppgett att något blivit fel i bankens system och
därför velat ha kundens personnummer eller tillgång
till internet-dosan, säger Karl-Evert Åberg på Swedbank i Skellefteå.


jag säger bara gud vad rädd jag blev och jag tror att danne fattar vad jag menar,
haha och neej det är inte jag och danne som sitter å försöker få folks kontonr
så jävla dum är jag  verkligen inte, hahaha

haha kollade nyss på Blondinbellas tv :)
hon är riktigt söt hon, haha jag älskar henne,
hahaha, you go girl :)


Frida mår bra jag älskar henne
puss å kram Nadia ( jag som skriver ) och Frida (  hon som sitter bredvid )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback